BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 26, 2011

dan bila..............~

coretan ini ditulis ketika aku sedang bace nota bm utk exam midterm esok.....

bila aku stress,aku lapor,bile aku lapor aku makan,bile aku makan aku ngantuk,bile aku ngantok aku tdo,bile aku tdo aku susah nk bgn,bile aku susah nk bgn,byk la mase terbuang,bile mase terbuang aku rase menyesal,bile rase menyesal aku smngt nk study,bile aku study x paham,aku stress,bila aku stress,aku lapor,bile aku lapor aku makan,bile aku makan aku ngantuk,bile aku ngantok aku tdo,bile aku tdo aku susah nk bgn,bile aku susah nk bgn,byk la mase terbuang,bile mase terbuang aku rase menyesal,bile rase menyesal aku smngt nk study,bile aku study x paham,aku stress.............................

1 komen mengomen:

Salva Raquella said...

ngarot aok ni syuk..haha