BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 2, 2011

aku sedang baran!!!!


sekelian kalinye lg sekali hostel xdop air,nk smyg susa,nk melabur bursa saham pon susa,nk berkumuh pon susa.....jgn salahkan kn diri ini la kalau ad klas yg terrrrrrrrponteng......salahkan uia ngn anak beranak die....x cukop dgn itu lg,dgn sekelian kalinye buat kali kedua jersey hilang di ampaian berbumbung..kalau jersey liverpool harge rm300 tu xkesah  la derrr,tp jersey team brodha fc yg bru2 ni kiteowg dpt no 4 engineering primier league..in addition,bju teammate gua pon ilang gak...yg bengapnye,baju tu ade name gua..lu nk pki pon xleh sbb nnt kantoi coz name gua mmg terkenal kt seluruh persegi bumi ni.....sape dpt pulangkan baju aku tuh,semestinye aku bg ganjaran,plg tidak pon aiskrim pop 10 batangggg......


*aku saspek team yg kiteowg bantai bak lauk pauk tu yg punye keje..hahahah