BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 6, 2010

smpi bile la mcm ni???????????

da hampir semggu xleh tdo mlm!!!!kalau nk tdo msti lpas magrb ngn pas isyak...atas kul 12,msti dtg sakit yg menyial kan!!!dulu pegi cek doc,kate xde pape....ubt abes aku telan,bepuluh hinggit abes...x gak baek pinggang aku neh!!!asal nk tdo je tgah mlm,msti attack bhgn pinggang aku belah kanan,macam kene cucuk jarum!!!ke ade saka ikut aku neh???adoi,xkn la kot....aku ni beriman la jugak orgnyer.....hahaha..pliz la jgn sakit2 da....da byk klas pg aku burn sebab x tdo mlm...huhu~mggu ni blk phg,nk scan wat diagnosis takut ade batu karang ke,sakit buah pinggang ke,mne r taw...mtk2 la xde..tp lg baek ade drpd ade saka..hahahaha..cuak aku...

ok,gua blah dulu...ade tasmi' surah AL-ISRAQ mlm ni time halaqah..byk lg ayat x hafal...asar pon x solat lg...hehehe..smekom!!

2 komen mengomen:

ciQGue sHUra said...

uit..!!
siyez sgt ke paih..?
nway..sejahat2 ko..aku masih lagi dgn rasa murni suci dari hati mendoakan agar kau cepat sembuh!

pAIzSyUK iSBuRn said...

haha..bile aku jahat??aku baek2 jek..huhu