BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 12, 2011

PUAN ASIAH BT MUSTAFA...I LOVE U....

smmggu sudah ku bercuti setelah shortsem dua bulan....

satu malam setelah pn asiah bt mustafa(ibuku) masuk tido,daddy aku buat perjumpaan tergempar bersama abg aku ekoran mummy ku mengidap penyakit kencing manis tetapi masih di tahap awl dan terkawal......

isi kandungan perjumapaan tersebut:

abah pesan... :     "jgn bg mak basuh pnggn mgkuk,takut nnt luka"
                           "jgn bg mak buat kerja berat...nnt malam leteh die                     ketar seblom tdo"
                           "mase penyakit ni x teruk lg la kite kene jage mak,kalau da teruk xleh buat ape dah"
                           "slalu jenguk mak kt bilik tnye kesihatan die kalau abah outstation"
                           "sedut karpet,kemas rumah jgn bagi mak runsing dan serabut tgk umah bersepah"

                                              

begitu sekali kasih suami kepade isteri tercinta...mase dkt uia abah ade call ckp mak tak sehat,mlm2 ketar..balik umah tgk dgn mate kple sndri mmg sedih...nk mngs pon ade...nk2 tgk daddy aku basuh pinggan kt dapur,tersentuh maaaa.........ok,skrg aku ade dua bulan  cuti kt umah,gua nekad xkn cari kerja selagi mummy x sehat...buat mase skrg,aku jd driver persendirian mak aku...kiteorg x sggp tgk puan asiah drive sendiri..so,jom la same2 doakan kesihatan mak aku....moge die kembali sihat dan kuat seperti dulu...insyaAllah..aminnn...

1 komen mengomen:

ada137 said...

amin... smoge Puan Asiah cpt smbuh..